vineri, 16 mai 2008

De ce acest blog?

Chiar aşa! De ce acest blog?
Pentru că am vizualizat alte câteva bloguri ale unor sanscritologi şi tibetologi (de la Oxford) care au fost inspiratoare şi pentru că aveam nevoie de un alt fel de comunicare şi împărtăşire a ideilor. Am stat chiar şi pe gânduri dacă limba română este cea mai potrivită pentru acest blog. Voi alege pe parcurs dacă anumite gânduri să le scriu în engleză sau chiar şi în alte limbi. 
Ce intentionez să apară pe acest blog?
Dincolo de a fi un jurnal care să înregistreze unele dintre activităţile pe care le desfăşor, aş dori să fie preambulul unor texte care să fie discutate şi apoi aduse într-o formă inspiratoare pentru cei interesaţi! Desigur că mă refer la texte ayurvedice! 
De altfel acest blog va fi centrat pe ayurveda atât ca teorie, cât şi ca practică.
Sper să fie util tuturor celor care accesează şi citesc acest blog!

Un comentariu:

Anonim spunea...

M-am abonat la revista de dezvoltare personala Body Mind Spirit Magazine si am primit deja primul numar. Intamplator, unul dintre articole ("Plantele care te mentin mereu verde") vorbeste despre una din ramurile Ayurvedei si anume Rasayana: "Rasayana cuprinde modalitati sau remedii de reintinerire sau tonice. Rasayana confera forta si vitalitate, memorie si inteligenta excelente, iar prin regenerarea la nivelul creierului, mintea si inima sunt la fel de clare la varste inaintate ca si in copilarie."
Va recomand sa-l cititi in nr 4 al revistei din luna septembrie. :)